ערן קרקו – סרטים והפקות וידאו

מנחה סדנאות וידאותרפיה | תהליך הצמיחה שלי

מנחה סדנאות וידאותרפיה

30 שנה בתחום הוידאו

כבוגר לימודי קולנוע, העוסק בתחום הוידאו מזה 30 שנה, אני חי ונושם קולנוע בכל רגע מחיי. נפעם מהמסרים הנסתרים שהבמאי, התסריטאי והעורך, שותלים לנו בכל סרט בצורה ויזואלית והמאתגרים אותנו אינטלקטואלית לנסות ולפענח אותם. אני צלם ועורך סרטי וידאו מקצועי. העיסוק בתחום  מזה עשרות שנים, העניק לי את המיומנות להתבונן בסרט וידאו, לפרקו לגורמים, ולנתח אותו קולנועית באמצעות הכלים והידע שרכשתי מעולם המבע הקולנועי . כך הפכתי למנחה סדנאות וידאותרפיה.

ערן קרקו - מנחה סדנאות וידאותרפיה

לימודי הנחיית וידאותרפיה

כשנחשפתי לתחום הוידאותרפיה (נקרא גם "וידאו-תרפיה") כבר בשנת  (2017, הייתי המום מהקשר בין נפש האדם למבע הקולנועי. החלטתי שאני ניגש ולומד את התחום וכך קיבלתי את התואר מנחה סדנאות וידאותרפיה משתי מסגרות לימוד: בית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב וביה"ס לוידאותרפיה "וידאוסנס" בסינמטק. בכל מהלך שנות הלימודים בתחום,  הייתי נפעם מהשילוב בין קולנוע ונפש האדם ומקרבת כישרונות הבמאים הגדולים בקולנוע לכישרונות המטפלים הנפשיים בעולם הפסיכולוגיה. 

ערן קרקו, מנחה וידאותרפיה

לימודי פסיכולוגיה והנחיית קבוצות

הגילוי על הקשר בין קולנוע לפסיכולוגיה, הוביל אותי לצורך ולתשוקה להעשיר את הידע שלי בעולם הפסיכולוגיה, וכך סיימתי  בהצלחה את לימודי התואר שלי בפסיכולוגיה בסיפוק אדיר. ארגז הכלים שלי הלך וגדל כאשר הוספתי אליו גם את ההתמחות בהנחיית קבוצות משימתית אותה למדתי במכללת גישות.

ערן קרקו, מנחה סדנאות וידאותרפיה

להנחות סדנת וידאותרפיה זו זכות

היום, לאחר כ-5 שנים של איסוף ידע וכלים בתחום, אני רואה זאת כזכות אדירה להנחות סדנאות וידאותרפיה. גאה לספר כי בכל מפגש שאני מנחה, עיניי נוצצות וליבי מתמלא עונג, מהחומרים שהמשתתפים מביאים למפגש. בתוך כל סרטון של משתתף/ת, אני והמשתתפים בסדנה, מביטים כיצד העולם האישי מאמץ את השפה הקולנועית ומחלץ תכנים אישיים מן התת מודע אל המודע.

צרו קשר

להזמנת סדנה חווייתית ומדהימה

צרו איתנו קשר או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

נעים להכיר - ערן קרקו​

נעים להכיר - ערן קרקו​

- בוגר לימודי קולנוע ווידאו
- מפיק, מצלם ועורך סרטי וידאו מקצועיים מזה 30 שנה
- בעל תואר B.A בפסיכולוגיה
- בוגר לימודי וידאותרפיה בביה"ס לעבודה סוציאלית באוניברסיטת ת"א
- בוגר לימודי וידאותרפיה "וידאוסנס" בהנחיית שרית חמיניאן
- בוגר קורס הנחיית קבוצות משימתית במכללת גישות

לאחר עיסוק של עשרות שנים בתחום הוידאו, הבנתי שלמצלמת הוידאו ולסרט המוקרן כתוצר, יש כוח נסתר על נפש האדם. הרחבתי את הידע בתחום בעזרת לימודי פסיכולוגיה, לימודי וידאותרפיה והוסמכתי כמנחה קבוצות. עם ארגז כלים רחב זה ניגשתי והתחלתי להנחות קבוצות וידאותרפיה.

Scroll to Top

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן