ערן קרקו – סרטים והפקות וידאו

LOGO

צילום הדרכות בוידאו

בסביבה ארגונית חשוב לטפח את תחום ההכשרה ופיתוח המיומנויות של העובדים. ארגונים משקיעים משאבי עתק בקידום תוכניות ריענון והכשרה לעובדיהם, ואחד מאפיקי הלמידה המשמעותיים הללו הינו הדרכות פרונטליות. בהדרכה פרונטלית המועברת על ידי מקור ידע חיצוני או מקור ידע פנימי מהחברה, מועברים ידע וניסיון לעובדי החברה, על מנת לפתח אותם מקצועית, לייעל את עבודתם ולתרום להשגת יעדי הארגון.

הדרכה המשלבת מרצים חיצוניים

תתרום לארגון נקודות מבט חדשות, תובנות טכנולוגיות חדשניות ומומחיות מגוונת. הדרכה כזו תורמת בחשיבותה להרחבת האופקים האינטלקטואליים של כוח העבודה בארגון ובהחדרת מושגים ומתודולוגיות חדשות שאולי אינן נוכחות בארגון.

הדרכה המשלבת עובדים ותיקים

המשמשים כמקור ידע ומעבירים אותו הלאה לעובדים צעירים, תתרום לארגון שימור ידע טכנולוגי ייחודי תוך מתן דגשים על שיטות עבודה מועדפות וכישורים מיוחדים. אלו יבטיחו המשכיות וטיפוח של תרבות ארגונית קולקטיבית קיימת לעוד הרבה שנים קדימה.

אנו מצלמים הדרכות באמצעות ציוד צילום וידאו מקצועי

בין אם בחרתם להביא לעובדי החברה הדרכה באמצעות מרצה אורח חיצוני או בחרתם בהדרכה בהובלת עובדים פנימיים, יש לשים דגש על החשיבות הגדולה של תיעוד ההדרכה בוידאו מקצועי. זהו מהלך אסטרטגי המאפשר לשמר את הידע, לאחסן אותו בצורה דיגיטלית במערך ההדרכה של החברה ולגשת לצפות בו שוב ושוב בכל זמן ומכל מקום בעולם.

אנו מתעדים הדרכות בחברות וארגונים באמצעות ציוד צילום מקצועי המלווה בציוד הקלטת סאונד מקצועי מן המובילים בתחום. 

עריכת וידאו מקצועית הופכת את ההדרכה לסרט וידאו

 בתום ההדרכות, עריכת חומרי הגלם המצולמים באולפן העריכה המקצועי שלנו יבטיחו כי התוצרים מההדרכות, סרטי הוידאו שיוגשו לכם, יהיו באיכויות גבוהות מאד, של תמונה וקול. צפייה בסרטי ההדרכה שלנו תבטיח לארגונכם משאב עשיר של סביבת למידה ופיתוח מתמשכים.

הזמינו אותנו לצלם בוידאו מקצועי את ההדרכה הבאה שלכם

בפעם הבאה שתגייסו עובדים חדשים, מובטח לכם כי מאגר הידע שיעמוד לרשותם ימקסם את דרכי הלמידה שלהם ויעניק להם הזדמנויות למידה חדשניות אשר יאפשרו להם להתקדם ברמת מומחיותם כמו עמיתיהם המנוסים יותר. סרטי הדרכה מקצועיים יסייעו בצמצום פערי הידע בחברה ובכמויות המידע השגוי.

הזמינו אותנו לתעד בוידאו את ההדרכה הבאה שלכם. תנו לנו להפוך לשותפים בשמירה רציפה של רמת ביצועים ומומחיות גבוהה בתוך ארגונכם, תוך קידום תרבות מתמשכת של למידה והתפתחות.

Scroll to Top
דילוג לתוכן